9 Mart 2010 Salı

Adem KURTİPEK'in nezaketi :)

Bloğa ilk destek Adem KURTİPEK'ten geldi. Çok sevindim. Bekliyordum da aslında. Zira Adem'e blok düşüncemden bahsetmiştim. Sevinmiş ve desteklemişti.
2007 yılında Bölümümüz evsahipliğinde ve HKMO'nun genel koordinatörlüğünde gerçekleştirilen GHG etkinliğinde http://www.gencharitaci.net/ sitesini tanıtmıştı Adem. Onun sitesi kanımca bu konuda en iyi sitelerin başında. İnternetin nimetlerini meslektaşlarımıza kazandıran öncü bir uygulama. Adem, yine bizim evsahipliğini yaptığımız HİG 2009'a da katıldı ve deneyimlerini ve görüşlerini bizlerle paylaştı. Burada daha yakından tanıma olanağı buldum kendisini. Neyse, uzatmayalım. Adem'e, sitesinde bloğu tanıttığı için çok teşekkür ederim.
Soldan: Adem KURTİPEK, ben, Mete Ercan PAKDİL

3 yorum:

  1. Herkes takım giymiş bir de bana bakın. Dağda avcılık yapmaya gidecekmişim gibiyim :)

    YanıtlaSil
  2. Önemli olan dış görünüş değil Mete. Ogün orada olman ve mesleğimiz için, gençlerimizin ufkunu açmak için yaptıkların çok güzel. Bu yeter. Not: Ben de takım kıyafet giymekten hoşlanan birisi değilim. Öğrencilerim bilirler...

    YanıtlaSil